7 Haziran 2010 Pazartesi

no school..

no job..

no money..

no man..



no problem!

12 yorum:

Mare dedi ki...

hehe....the truth:))))...
kissss.....

mihrace dedi ki...

the awful truth :P:P

ladybird dedi ki...

life is lifeeee nanannnnaaanaaa:)

mihrace dedi ki...

hahahahahahahahahahahaaaa:D:D:D:D:D

açtım youtube'dan coşuyorum an itibariyle:D:D:D

Adsız dedi ki...

:D:D ahahha duygularıma tercüman olmuşsun baby:D:D

mihrace dedi ki...

sen hep benim duygularıma tercüman oluyosun. bi kere de ben sana olmuşum çok mu? :D

Adsız dedi ki...

Hea ruh ikizimiyiz neyiz canıımmmm!:D

mihrace dedi ki...

hahahahaa allah sonumuzu hayretsin:D:D:D

Nasilgiysem dedi ki...

same here! except the "no man" part, and that man has the same situation too except the "no woman" part :)

mihrace dedi ki...

a man would be great! at least to cheer me up hehe:P

Duygu Fedakar dedi ki...

aynennnn:)

mihrace dedi ki...

nolucak bizim bu halimiz bilmiyorum:p